2010. december 11., szombat

Sziasztok!

Tudom, régen jártam erre és nagyon sajnálom...
Úgy érzem, tartozom Nektek annyi magyarázattal, hogy miért tűntem el és hogyan tovább:
Eltűnésem oka összetett: a nyáron fenekestől felfordult az életem, nem jó értelemben...Olyan embereket vesztettem el, akikről azt hittem, mindig velem lesznek, de ez nem ide tartozik, ami titeket érdekel, ha érdekel még, az a folytatás...
Nem lesz folytatás...Sajnálom...Nem megy...
Rosszul érzem magam, mert Ti voltatok azok, akik feltétel nélkül mellettem álltatok és sok kedves komit írtatok, amiért hihetetlenül hálás vagyok, éppen ezért leszek Veletek őszinte: Egy ideje nagyon nem megy az írás és nem tudom folytatni. Abba kellett volna hagynom a 82. fejezetnél, csak annyira hiányzott, de be kell látnom, ez nem megy, ehhez én kevés vagyok…
Még egyszer sajnálom...Tényleg nem így terveztem...
A történetet nem törlöm és remélem nem utáltatok meg végleg!
Ha vki el szeretne érni a ducymacy@gmail.com címen megteheti...

Schmetterling

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése